Malin

Carpe Diem!

Oerhörd lättnad!

Publicerad 2009-05-05 21:11:47 i Allt & inget

Hör och häpna, jag klarade mekanik del 2 - tentan! Den tentan jag knappt pluggade något till, som jag verkligen behövde plugga så himla mycket till egentligen för att jag aldrig riktigt har gjort mig vän med den kursen.
In your fucking face, jäkla mekanikkurs!

Men nu är jag bara trött, så otroligt trött. Jag måste egentligen plugga spanska, eftersom att jag inte kommer kunna plugga i princip nånting till på lördag. Det är både omstartsfest och UK 2009 som väntar. Roligt. Ett avsked till Jaime väntar också på torsdagskvällen. Inte lika roligt. Jag har haft mina stunder där tanken att vara ifrån varandra över (notera: över) två månader har gjort mig till en lipsill. Söndags var sist det hände så jag tror det håller sig i schack tills han åker iaf så att jag inte ska behöva känna mig så sorgsen. Kommer säkert lipa både en, två och tio gånger när vi är ifrån varandra och det räcker gott och väl!

Dagens reflektion är att jag ska önska mig en kamera i present till sommaren så att jag kan förgylla min blogg. Viktigt viktigt...


En annan reflektion är att jag har varit så himla lycklig på sista tiden, verkligen jättelycklig. Snart åker jag till Valencia, men innan det åker jag upp till Luleå och träffar familjen och vännerna och jobbar arslet av mig. Jepp, sommarjobb fixade sig väldigt bra. 9 veckor kommer göra mig fasansfullt less. Det vet jag. Men dock. Så lycklig jag kommer vara när jag får de efterlängtade pengarna!

Lycka är en häftig känsla som man minsann inte ska ta för givet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela