Malin

Carpe Diem!

Skoltrött!

Publicerad 2010-05-12 18:54:32 i Allt & inget

Jag har ingen inspiration, har ont i huvudet, har sett att jag inte kommer att ha tid till att studera bra till en svår tenta och gruppmedlemmar som inte gör sitt jobb som jag heller inte har tid att städa upp efter. Det är ju fantastiskt!



Jag ska nog gå och köpa mig något gott, försöka motivera mig till att ta tag i något och sen får vi se hur det går.


Carro har varit här en vecka, hon åkte hem igår och helt utan sarkasm så vill jag bara säga:

Det var helt fantastiskt!


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-05-14 19:02:37

Ja det var en helt underbar vecka!

Hade de gått att skicka motivation på posten hade jag gjort det! Tänk att det inte är så länge kvar av terminen nu, och att du har gjort det jävligt bra hitills!



Längtar tills ni är hemma igen! =)



Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-16 11:30:45

Tack Carro!! Nej nu är det ju verkligen inte länge kvar, jag får tänka så! Alltså jag blir ju alltid så himla skoltrött i slutspurten VARJE ÅR :p Vi ses i gamla goda Luleå väldigt snart! Är lite blandade känslor att komma hem igen dock, för det innebär ju att livet här i valencia har avslutats :S



Nåväl, ta hand om dig tills jag kommer hem!



Kraam

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-16 12:45:43

Hej,

Eftersom jag ska flytta ner till min pojkvän i Valencia i augusti hittade jag av slumpen din blogg genom lite googlesökningar :P



Det slog mig efter en stund att det är många lulebor som är där eller har varit..är själv ursprungligen ifrån luleå. Har du tid över hade det varit intressant att höra lite av dina erfarenheter därifrån:)



/Sofia

Postat av: mALIN

Publicerad 2012-04-11 10:16:50

Jag är sämst på att kolla kommentarer! Kul att du hittade min blogg - tråkigt att jag inte såg din kommentar förrän två år senare :( jag hade definitivt svarat ifall jag hade sett din kommentar tidigare! Hoppas att du hade det /har det grymt i Valencia! Hör gärna av dig och dela med dig av dina erfarenheter :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela