Malin

Carpe Diem!

Aldrig mer utgång i Valencia utan killar i sällskap

Publicerad 2010-07-02 11:38:43 i Allt & inget

Word of truth! Fy fasiken vad de förstörde min kväll igår med min Helena. Jäkla idioter som bara inte kan lämna tjejer ifred! Och när man säger nej, utan att vara dryg eller otrevlig är det väl tamejtusan inte JAG som är otrevlig?! Bah! Nej, nu blir det ingen mer utgång utan Jaime eller mina killkompisar. Det är inte värt det.



Imorgon blir en superbra dag iaf! Jag och Jaime ska åka till en kompis hus och hänga gäng med ett annat par hela dagen som vi inte har träffat på alldeles för lång tid. Sol, bad och gott sällskap! Efter tentan har jag njutit på stranden och det var varit så behövligt. Nu blir jag otroligt rädd för att åka tillbaka till kalla Sverige. Vädret har gjort mer för mig än vad jag trodde att det skulle göra innan jag kom hit.



Nu ska jag fortsätta avnjuta min ledighet!


Tjipp hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela