Malin

Carpe Diem!

Jag lyckades!

Publicerad 2010-04-15 23:22:18 i Allt & inget

Jag skrev klart den hemska rapporten som har svävat som ett grått moln över mitt huvud hur länge som helst! Att det sedan tog tre och en halv timmar längre än de en och en halv timmar jag hade uppskattat att det skulle ta gjorde ju att jag inte kunde ta tag i de andra 99 sakerna jag har att göra, vilket ju var mindre bra. Men nu blev jag i alla fall nöjd med min rapport och det hade jag nog inte blivit om jag inte hade lagt ned så mycket tid på att färdigställa den. Bra jobbat Malin!

Imorgon är det rapport nummer 2 som gäller och jag hoppas jag kommer komma långt med den för det är inte bara jag utan också mina kära gruppmedlemmar som blir drabbade av det. Nåväl, det tar jag hand om imorgon. Skulle även vilja försöka få klart en engelska uppgift också. Herregud, jag vet inte om jag har missat något men när blev det helt plötsligt så svettigt? Det roliga är att jag kommer ju inte vara fri efter att jag har blivit klar med de grejer som jag har på min att-göra-lista nu för varje vecka är det en ny rapport, nya uppgifter och tester som gäller.


Idag har jag faktiskt också sökt tjänsten som studentvägledare inom min utbildning på LiU. Jag har velat jobba som det sen jag gick i gymnasiet så det vore kul att få göra något extra på sidan om studierna om jag kommer tillbaka till Linköping nästa år.


Igår kom förresten mitt paket från Amazon som innehöll två böcker av min favoritförfattare och ett xbox-spel som Jaime hade beställt. Streetfighter IV. Det var ett otroligt kul spel! Iaf när man vinner. Jag är ju en sån hemskt dålig förlorare så om jag inte har vunnit på några minuter så blir jag bara sur.


Jag fick hursomhelst råda bot på min bokabstinens. Jag läste ut en bok redan för ett par veckor sen och har sedan fått vänta i vad som har känts som evigheter efter den nya boken. Men nu är den här och idag belönade jag mig med flera timmars läsning efter att ha blivit klar med rapporten.



Paullina Simons - Eleven Hours

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela