Malin

Carpe Diem!

Sjuk.

Publicerad 2009-06-18 17:20:33 i Allt & inget

Jahapp, så har man blivit sjuk då. Det är förjävligt må jag då säga. Och bara för att min mamma var så envis på måndagen och göra den där palten vi hade planerat in trots att hon var jättesjuk. Och dagen efter det hade hon bakat en kaka som hon bjöd in mig för att äta. Det måste man ju göra. Nåväl, palten var asgod och jag missar inget jobb idag så det är ju tur det. Det tråkiga är mer att jag nog kommer missa midsommarfirandet imorgon. Men men, ingen idé att vara bitter för det.

Idag är det 3 veckor och 5 dagar kvar tills jag och min amor träffas. Om man tänker efter så har det ändå gått fort den här tiden. Låt mig påminna er om att vi skulle vara ifrån varandra i 2 månader och 5 dagar, dvs 9 veckor och 3 dagar. En liten snabb uträkning säger mig att vi nu har avklarat 5 veckor och 5 dagar! Visst det är ju en tid kvar och så, men ändå. Jag fick bara en våg av optimism! Det var lite ovanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela