Malin

Carpe Diem!

En torsdag med bra avslut!

Publicerad 2009-07-10 14:55:58 i Allt & inget


Igår var det torsdag. Jag och mamma tänkte cykla in tsm till stan för jag behövde kolla på lite grejer. När jag vaknade igår kände jag migväldigt trött och jävlig och så här i efterhand så kan jag nog tycka att det hade varit bättre att sova nu när jag ändå var ledig. Efter att vi hade varit i stan, käkat lunch och åkt till Storheden så var jag och pappa och köpte mig en digitalkamera (finally) för presentpengarna som jag fick i onsdags, när jag och mamma blev firade hos henne. Det tog en jäkla tid för mig att välja färg och min käre far var mer än road över det. Men när jag slutligen hade valt färdigt så drog vi vidare till farmor och farfar och åt lite palt (gud vad gott det är!). Senare på kvällskvisten for vi äntligen och hälsade på Kent och Rosa! Efterlängtat och saknat! Allt var precis som vanligt, och ibland så är det faktiskt tryggt att uppleva det med. Min kväll hade inte kunnat sluta bättre! Jag saknar de där tokarna mycket så jag ska försöka hinna med något besök till innan det bär iväg igen.

Det känns ganska stressigt nu innan jag åker till Linköping på tisdag, har planer varje dag efter jobbet och vissa planer får nog till och med strykas. Men det gör inte så mycket för om 4 dagar får jag träffa mitt hjärta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela