Malin

Carpe Diem!

TK 2009

Publicerad 2009-01-23 14:35:50 i Allt & inget

Vi hade världens bästa förutsättningar för att gå ut igår. Första veckan i skolan, vilket innebär att vi inte har några stra uppgifter och tentor som vi måste fokusera på, vi hade bara en laboration idag (en del hade inte ens det) och vi har inte festa på studentvis sen i december. Klart alla kommer gå! Tänkte jag iaf.

Köpte förköp på måndag och sen väntade jag bara på att alla andra i klassen skulle göra detsamma. Jag väntade. Och väntade. Och väntade...INGEN skulle gå! Till slut så knep Anton den allra sista biljetten. Så klart så hade några av mina kära ettor samma planer som jag så vi drog till dem. På vägen råkade vi ut för oväntade missöden men när viväl hade kommit dit hade vi flyt. Vi slapp också stå i den milslånga kön in till Kårallen: TACK Emma! (Som förövrigt hoppade runt som en Bumbibjörn igår kväll) Kvällen var skittrevlig, tappade bort lilla hoppande Emma lite grand. Men det är ju inget nytt! Hade iaf en skittrevlig kväll igår den stunden vi träffades och med Anton. I slutet avnjöt jag och Anton en gudomlig tacotallrik som vi hade pratat om heeela kvällen. Ett bra avslut!

Nu ska jag alldeles strax iväg på ett viktigt möte (läses med den viktiga rösten) och så får vi se om valet blir lite klarare när jag kommer tillbaka igen.

För övrigt är det en sorglig dag för inatt kommer Jaime åka iväg till Spanien igen. I TRE veckor! Inte helt kul...


"But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air"

I´m gonna miss you, sweetest...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela