Malin

Carpe Diem!

Upp igen!

Publicerad 2009-12-02 22:55:12 i Allt & inget

Nu har jag avslutat kvällen med det sedvanliga tv-tittandet som jag och Jaime brukar ägna oss åt vid middagen, nämligen Fama. Är typ ett dansprogram, fast inte som So you think you can dance. Här är det mest amatörer som dansar och tränar och utvecklas. Det är faktiskt kul att se vissa som utvecklas mycket, men det är minst lika kul att se de som inte utvecklas alls! Usch de här hornen som jag försöker dölja växer ut ur pannan ibland...

Idag mår jag bättre än igår kan jag säga. Jag har väl glömt att nämna det men jag vad faktiskt sjuk i förrgår och igår. Hade en snabbinfluensa i kroppen eller något liknande. Jag mådde så dåligt måndag kväll att jag tänkte "Jaha, nu kommer svininfluensan och tar mig. Se godda då, tack för det här livet..." men det varade bara i 24 timmar! Visserligen har jag haft det lite knepigt i halsen men det är också på väg att bli mycket bättre!

Och gud vilken stor saknad ni fick ta del av igår. Den var helt enorm! Men äntligen fick jag prata med min Ac igår och det gjorde det hela mycket bättre. Sen försöker jag att inte lägga så mycket press på mig i skolan för det är ju trots allt "bara" studier. Det är viktigt med utbildning, men om du dräper dig på vägen eller mår dåligt kanske man måste ta och omprioritera sina tankegångar under färdens gång...

Veckans se-fram-emot kommer här:

- Fredag: Eventuell utgång med Sofie m.fl (försök nr 2?)

- Lördag OCH söndag: Trrrrrrrrrumvirvel.....min och Jaimes två-års-dag!! Får se vad vi hittar på. Blir nog en riktigt fin middag med en massa prat. Skulle vilja göra något mer men har inte hittat något ännu...Jag hoppas det blir en kanondag i alla fall! Förra året var en riktig höjdare!




Vår återförening i Linköping
efter två hemska månader utan varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela