Malin

Carpe Diem!

Onsdag

Publicerad 2009-04-17 22:14:02 i Allt & inget

Nu är det snart tenta. Har pluggat lite matstat ett tag och samtidigt tvättat, vilket jag måste ge mig själv en klapp i ryggen för. Tyvärr har jag ju inte ägnat mig alls åt den andra tentan på fredag så jag får nog sorgligt nog göra den i augusti i så fall. Apa!
 



- We miss you!




Nåväl, sen vi kom hem från Spanien har vi haft besök av Pablito, som åkte hem igår. Det var så himla kul att ha honom här! Det var lite synd att både jag och Jaime var tvugna att plugga så att vi inte kunde umgås med honom ännu mer, men det känns ändå som att vi har fått träffats och pratat en hel del. Trots att jag vet att vi kommer träffas nästa år så kändes det hur sorgligt som helst att säga hej då till honom. Han är så otroligt saknad i korridoren.

Jag har börjat känna av en våg av stress också men försöker att inte jaga upp mig utan ta en sak i taget.
Stress är absolut ingenting jag vill ha i mitt liv, jag har stressat alldeles för mycket i mina dagar tycker jag.
Så sant så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela