Malin

Carpe Diem!

18 dagar och snart är du här

Publicerad 2008-09-15 22:41:58 i Allt & inget

Nu är det bara ett par timmar kvar tills du är här. Iiih! Jag har varit pirrig sen några timmar tillbaka. Men nu när vi pratade med varandra igen i telefonen lugnade jag mig lite. Puuh!

Jag kan inte fatta att vi har varit ifrån varandra i hela 18 dagar. Det har hänt så mycket under den korta tiden. Jag har hunnit med en massa saker. Först var det Nollephesten som väntade, den sittningen var så himla kul! Den roligaste sittningen faktiskt. Sen efter det var det bara att hoppa på nybörjarkursen i spanska, som btw inte är lite snabbare än jag känner att jag klarar av just nu. Det var ungefär nu en hemsk förkylning tog fart. Och samtidigt var det Nollans fest för faddern. Skitkul fest! Synd att jag mådde piss och var tvungen att t.o.m stanna hemma från skolan. Var sjuk också hela den helgen, men trots det så var man ju tvungen att dansa det sista ur sig då Kalasmottagningen 2008 lurade runt hörnet. Jag mådde som sämst dagen innan, på genrepet, och var rädd för att få feber. Men se det fick jag inte! Och herregud vilket kalas det blev! Det var så grymt roligt och jag är så sjukt nöjd med uppträdandet. Efter det blev jag dock ännu sjukare och fick vara hemma från skolan till och med. Trodde att jag skulle bli frisk fort, men fortfarande har jag någon konstig smärta i halsen. Det har dock inte hindrat mig från att ha gått till Draget 2008. Det har jag redan nämnt hur kul det var, men det är värt att nämnas igen. Jag hade så himla roligt så det är inte sant!


                                                                                

Det hade varit grymt att dela allt som har hänt med Jaime, men är oerhört tacksam att han iaf bor kvar här i Sverige. Jag hade verkligen inte klarat av att ha han så långt ifrån mig konstant. Träffas en gång i månaden är ingenting för oss.

Nä, nu ska jag göra något vettigt innan han kommer så jag gör mig av med lite energi.

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela