Malin

Carpe Diem!

Dans, dans, dans!

Publicerad 2007-09-30 16:23:18 i Allt & inget


Fy fan vad jävla roligt det var på dansen idag! Shit, de har så klockrena koreografier så jag blir galen! Det är så härligt att de har lärt ut dansen i förväg så att man är beredd på audition. Och jag är nog inte så seg på att ta in koreografi som jag har intalat mig, det gick riktigt bra idag. Så nästa söndag ska jag än en gång på en audition. Andra gången gillt eller? ;) Fast det där är ju inte hela världen, kommer jag inte med så blir jag inte så besviken för de kommer ha workshops och sånt under året. Men grymt kul vore det att få vara med och UPPTRÄDA på sittningar och kravaller. Jag älskar att stå på scen och dansa, och att få dansa med Dekkadans skulle vara grymt kul eftersom att de dansar precis så som jag vill, tuff street som är rolig att titta på. Inte bara steg, utan att dansa efter historier och karaktärer. Nä nu ska jag sluta innan jag får en psychostämpel ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela