Malin

Carpe Diem!

Journey to the future

Publicerad 2007-07-08 22:31:38 i Allt & inget

Tjohej vilken vecka det har varit!

Jag och Daniel har varit med varandra vareviga dag denna vecka, förutom en dag då jag sov med A-c ;) Har iaf varit såå mysigt, och såå behövligt. Det går inte att sticka under stolen med att ett förhållande behöver det. Vi har aldrig varit paret som varit med varandra och sovit varje natt med varandra. Men nu vet jag att även vi behöver det. Har varit så bra, om än vi också kan tjafsa. Jag ska inte måla upp det till skyarna, fast jag tycker att man behöver tjafsa också för att det ska kunna höjas upp ;) Kanske har en konstig syn, hehe. Vi har då iaf fått prata om mycket, och en klump växer sig i min mage, sötnöten kommer nog inte ner till Linköping förrän efter ett år. Hoppas vi är lika tajta som vi är nu bara. Dock förvinner klumpen i magen ganska så fort när jag tänker på att första året säkert kommer gå otroligt fort. OM jag nu kommer in..får veta imorgon om jag vill, men jag vill helst få hem ett brev, inte kolla över Internet..väntar till på fredag, har jag inte fått ett brev då så tar jag mig nog en kik på studera.nu ;)

Har just haft en lustig träff med Paola, haha, den tjejen har det inte lätt: "jag är bara 19 år!" Så jävla go ;)
Nä nu ska jag gå och tänka på alla underbara och ÄTA. Mat är mitt liv! :D


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela