Malin

Carpe Diem!

Hemma igen

Publicerad 2007-07-03 16:32:19 i Allt & inget

Tjohej!

Bulgarien - Sunny Beach
in my heart! En helt galen resa, oväntade saker hände heela tiden. Det började såklart direkt på Arlanda. Vi hade 20 minuter på oss att hämta ut bagaget, ta oss till utrikesterminalen och checka in det igen. Vilket resulterade i grova svettningar, panik, borttappade biljetter och lättnadens suckar när vi väl tagit oss till gaten. Hursomhelst så kom vi ju med planet, och jag tror att min flygrädsla är puts väck äntligen ;)

När vi kom dit for vi på infomöte, tänkte det kanske kan vara bra. Där träffade vi två tjejer; Maria och Anna-Sofie. Två helgalna, surrkvarnar från Västerås. Vi bestämde oss för att fara på skumparty, som Rickard från Detur skulle lotsa oss till. Men se där! Det blev inget skumparty. "Jävla Rickard" som vi sa hela veckan. Nä, vi drog på med något eget på hotellrummet, gick på puben John Smith och det slutade med nakenbad i havet som låg bakom vårt hotell. Hela veckan har det varit vi fyra brudar tillsammans, och hela veckan har vi festat (mest på Lazur, såklart!) och träffat asgrymma människor. Bl a har vi träffade vi två som spelar i elitserien..Salle och Matt, tokigt härliga grabbar ;)

Sen har lilla fega Malin varit på ett stort vattenland och vågat åka ALLT! Trodde jag inte, fyra av dem var som fritt fall, nu tamejfan vågar jag åka allt på andra ställen också! :D Det går inte i ord att beskriva hur kul det har varit. Man måste ha varit där för att förstå. Nu när jag försöker förklara de roliga saker vi vart med om, så får jag inte fram allt jag vill, det finns så mycket. Men som sagt, det här var en oförglömlig resa, kommer aldrig glömma den. Därför kände vi också efter att Paola blvit sjuk på fredagen och vi var toknöjda att; nu åker vi hem till Luleå. Så vi kom hem igår och struntade helt enkelt i att fara vidare efter en vecka och det känns himla bra det! Har saknat Daniel i massor och äntligen får jag höra hans röst och hålla om han i massor. Trodde inte jag skulle sakna han så mkt faktiskt :)

NU...en veckas semester!!

Peace out.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-07-06 15:56:24

Oj så fuskit! Jag vill också åka utomlands :) Låter som att ni har haft det väldans bra :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela