Malin

Carpe Diem!

Goodbye Luleå, hello Linköping!

Publicerad 2007-07-11 08:31:26 i Allt & inget


Yes! Jag kom in!! Kan ni fatta?? Jag kan inte fatta?! Jag kan för mitt liv inte förstå att jag verkligen kom in, att JAG, lilla Malin Olofsson, ska börja på Civilingenjörsprogrammet - Ind.ek till hösten. Nu ska jag flytta. Eller det har jag ju redan, men jag menar flytta långt, otrooligt långt. 120 jävla mil. Det är så stort att jag inte ens fattar det själv. 14 augusti står jag där, då är det upprop. Iiih! Nu måste jag fixa boende, försöka få någon att hyra min lägenhet, fixa så jag kan lassa grejerna dit ner och framförallt; säga upp mig på Adecco. Min arbetsplats som jag jobbat på över ett år säger jag bye bye till. No more mätarställningar, no more bitcha med Cilla från Godel, no more räkna minutrarna från det att man kommer till det att man slutar. No more! Fast ju mer jag tänker på det, desto mer skrämmande blir det..antar att jag har börjat smälta det här nu. Men jag ska fan inte balla ur, jag ska ge det en chans. Därför ska jag inte tänka på det, eller inte på det viset, bara tänka positivt! Oj oj, och Stefan & Linda har man några mil bort bara, i Norrköping ;) Grattis som fan till er också! :)

Kommentarer

Postat av: Carroow

Publicerad 2007-07-11 18:19:24

GRATTIS som faan vännen!! Det kommer gå så bra för dig! Trots att du är 95 mil bort istället för bara 25! men jag överlever nog! :p

Postat av: elakeedvin

Publicerad 2007-07-14 12:00:04

Mitt upprop är den 20e klockan 10.00. Nervigt!
Hur går det med lägenhetssökande för dig?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela