Malin

Carpe Diem!

Min kära digitalkamera

Publicerad 2007-08-02 07:59:18 i Allt & inget


Jippi!! Jag har fått en digitalkamera! Äntligen, äntligen, äntligen. Mina planer var att köpa en nästa månad eftersom att jag har jäkligt knapert med pengar, köpte ju en cykel förra veckan och sen är det bara onödiga hyror och räkningar som resten av pengarna har gått till. Så jag hade gett upp om att köpa en. MEN då gick mamma, pappa, mormor och Daniel ihop och gav mig pengar så att jag kunde köpa en, som en utflyttningspresent kan man väl säga. Och den var riktigt bra, vilket klipp!

Idag ska jag packa det sista som ska ner, dvs mina älskade kläder och alla köksgrejer. Jag hoppas verkligen att flyttfirman kommer imorgon och inte senare under helgen eftersom jag och Daniel ska iväg lördag till söndag. Sen kanske man är lite bakis på lördagen så det skulle minst sagt passa bäst imorgon under dan ;)

När man inte har något vettigt att säga så ska man bara hålla käften.
Därför tänker jag inte skriva något mer nu :p

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela