Malin

Carpe Diem!

Plastikopererad!

Publicerad 2010-04-14 18:33:25 i Allt & inget

Ja nu pratar jag alltså om min käre blogg som har förtjänat detta efter snart tre år som trogen vän. Jag kan dock inte ta åt mig äran själv för det är nämligen en annan tjej som också heter Malin som har besparat mig mycket tid genom att lägga ut en del gratisdesignmallar som hon har gjort. Däremot måste jag klappa mig själv på axeln och säga att jag minsann själv också har gjort en del småjusteringar som kanske inte märks så mycket men som ger en OTROLIG skillnad! Att jag för en halvtimme sen förstörde allt på något lustigt sätt och fick börja om med allt hör inte hit...

För övrigt har det här varit en väldigt dålig dag! Jag skrev en tenta idag. Jag kunde nästan ALLT! Det är inte ofta jag säger, har nog bara sagt det en gång tidigare under min universitetstid, men jäklarns så mycket jag kan om Digitalteknik! Hursomhelst. Jag går till tentan, väldigt nervös trots att jag känner att jag kan det mesta, sätter mig ner och börjar tentan bra. Sen kommer jag på att den första uppgiften jag gjorde kanske skulle göras tvärtom.

Ska jag verkligen ändra mitt svar? Jag har ju faktiskt inte läst så mycket om just det här...jag tänkte ju kolla på det igår och sätta mig in i det men jag orkade inte efter allt jag redan hade pluggat. De hade ju den här grejen på förra tentan också, jag trodde det betydde att de inte skulle göra en uppgift om just det området? FAN! Nåväl, jag ändrar INTE, man ska hålla sig till sin första tanke. Ändrar jag det så gör jag det sen...

Därefter gjorde jag uppgift 2, påbörjade uppgift 3 och fastnade på den sista delen av den uppgiften. Jag gick vidare till sista uppgiften, som för övrigt är en av de områdena inom den här kursen som jag är KUNG på. Började läsa, fortsatte läsa, fortsatte, fortsatte...Den uppgiften hade man för det första behövt en kaffepaus till för att orka läsa allt. För det andra så var det inte lätt att förstå funktionen för det vi skulle göra! Till hälften klarade jag de så bra. Sen! Började allt det invecklade och jag tappade bort mig ungefär där. Till slut förstod jag att jag inte hade en chans på den.

Uppgift 4: 0 poäng!

Den tredje delen av uppgift två blev en hel cirkus. Observera att ju mer tiden gick desto mer uppstressad blev jag. När det var tio minuter kvar av skrivtiden så läste jag uppgiften igen och såg att jag skulle ha gjort som jag först tänkte, men det var för sent.

Uppgift 3: 2 poäng?

Detta resulterade i att jag till slut inte hann ändra uppgift ett så där har vi följande summering:

Uppgift 1: 0 poäng!

Jag behöver 5 poäng för att bli godkänd, få se nu...
Blir inte 0 + 2 + 2 + 0 = 5?
Jag har för mig det...

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-14 20:23:18

Åååh vad söt du är, tack! haha jag får ju bara utbrott ibland, det är inte ens meningen att det ska vara kul vissa gånger, men om andra tycker det ändå så är det ju grymt :) Puss o kram

Postat av: Jaime

Publicerad 2010-04-14 23:42:23

Gorgeous girl and gorgeous blog :P Muuuuuak!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela