Malin

Carpe Diem!

En lugn dag

Publicerad 2009-03-23 10:25:47 i Allt & inget

Jo det här är nog första dagen under mitt hembesök som jag sitter här och inte har nånting att göra. Jag trodde jag skulle sova länge och sen stiga upp, duscha, träffa Daniel, träffa mamma, äta middag med pappa, eventuellt ut och promenera med mamma, packa, sova, sticka hem igen. Men jag vaknade tidigare än jag trott och fick helt plötsligt en massa dötid innan allt rullar igång.

Idag har jag inte kunnat hjälpa att jag känt mig stressad över det här med sommarjobb och jag kommer nog inte att få nåt, helt klart. Är lite problem med där jag var förra sommaren och jag är osäker om min gamla arbetsgivare har nåt att erbjuda, ska titta förbi där en sväng tror jag jag. Det här suger ju balle! Vad fan ska jag göra här i två tre månader om jag inte har något jobb att sysselsätta mig med? Jag är en sån människa som kan njuta av en ledighet i kanske en vecka och sen blir jag galen. Snälla Gud, ge mig ett sommarjobb! Hoppas det löser sig...

Igår hittade jag lite bilder från nyår i Jaimes kamera, det var kul att se. Fasiken! Kan ju inte ladda upp de här för jag har inte med mig någon sladd till det. Äsch då!

Egentligen ville jag skriva en annan grej nu, men jag är inte på det humöret, jag känner mig lite slö, så det får vänta.

Idag är det val av nästa års klassföräldrar och jag är övertygad om att vilket resultat som helst kommer bli hur bra som helst, det är så bra klass det där!

Hoppas alla får en bra dag!



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-25 13:02:44

Tjo! Längesen man hörde från dig! Allt bra i Linkan? :) Jag hatar tenta! Har inte ni mycket tentor?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela