Malin

Carpe Diem!

Varmt!

Publicerad 2009-06-27 21:02:00 i Allt & inget

Ja nu har sommaren kommit med råge till Luleå! Nästan uppemot trettio grader i skuggan. Väldigt skönt men viktigt är att komma ihåg att dricka mycket, det märkte jag idag när jag sprang runt till gamlingarna på jobbet. Man jobbar ju som för att de ska gå bra så då tänker man inte riktigt på att ta hand om sig själv riktigt.

Sen har jag också fått nästan hela mitt schema. Det är bara sista veckan som saknas och just nu ser det inte så bra ut. När jag tackade ja till att jobba hela sommaren var jag inte beredd på att endast få två lediga helger här i Luleå. Men nu får jag stå mitt kast och hoppas på att jag hinner träffa alla så pass mycket att jag känner mig nöjd när jag åker härifrån. När jag tänker efter så kommer jag nog fan inte bli nöjd ändå. Man vill ju alltid träffa allihopa så mycket mer, när man åker ifrån människor. Så är det ju bara.

2 veckor och 3 dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela