Malin

Carpe Diem!

Dagstrip till Alko! Eller Ikea förstås...

Publicerad 2008-01-03 16:29:54 i Allt & inget


Idag är jag trött. Som jag har varit de två senaste dagarna. Kommer vara det imorron också eftersom att jag ska upp tidigt som bara den igen..

Dagens roadtrip till Ikea. Det förvånar mig lika mycket varje gång hur Ikea kan bli så otroligt tråkigt. Och folk skulle bara veta hur kort tid det i själva verket går att spendera där. Bara för att ni nu säkert undrar så var vi in i fyra affärer på en timme, varav Ikea såklart var en av de drabbade kandidaterna. Sen bar det av till Alko där det inhandlades alkohol. Dock inte av mig, pga den kända tysklandsspriten som fortfarande väntar där hemma på mig. Eller jag köpte en liten söt flaska med Dooleys. Kunde bara inte låta bli.

Sen på hemvägen, efter ett välförtjänt besök på Frasses, tror jag att vi flippade ur totalt. Det började med att Paola (mkt stolt) förklarade för oss att hon skulle göra olika irriterande ljud från baksätet. Jag tror hon bara hann göra tre och sen var det tyst :p Sedan kom Carro på den briljanta idén att vi skulle dra igenom hela Lejonkungen, vilket både jag och Paola blev alldeles förtjusta i. Såklart så kunde ingen av oss replikerna speciellt bra, så vi drog igenom alla låtarna istället. De kanske vi inte heller var så bra på iofs :p

Nu är det bara fyra dagar kvar av den här vistelsen. Just nu känns det som att jag inte vill tillbaka för jag har haft det så himla bra under den här tiden. Men men, det går fort så kan saker förändras. Det har jag då lärt mig. Förhoppningsvis kommer det kännas bra att komma hem till Linköping igen.

Ciao.

Kommentarer

Postat av: Linda!

Publicerad 2008-01-03 17:07:48

Vi far med flyget som går 16.00 :) När åker du?

Postat av: juliaaaam! :D

Publicerad 2008-01-04 17:28:29

sjukt kul att träffa dig igen mallan! :DD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela