Malin

Carpe Diem!

The best fucking time of my life..

Publicerad 2007-08-31 17:52:16 i Allt & inget


Nu är Nolle-P slutligen över. Det känns lite trist faktiskt, men vi har redan styrt upp det och ska ha fest imorgon ;) Igår hade vi den sista sittningen som nollor och vi blev officiellt ettor. Kändes bra! Men! Igår var också den kvällen som CM avmaskerade sig och visade vilka de egentligen var. Och så klart hade Malin en grym otur..den jag har trackat bakom ryggen mest och flummat på bild med är Babyface, vilket visade sig vara Mats som jag redan känner (!). Satan vad jag kände mig dum när jag hälsade på han och han stod där och flinade mot mig. Fast det känns ju såklart oerhört kul att han också pluggar här! Men det är fortfarande konstigt att träffa Luleåbor här nere. Det ska man ju inte göra :) Det visade sig också att jag hade rätt om fadderigeneralen. Hon var från Boden hör och häpna. Så vi är några själar från Norrland som håller koll på läget här nere! Vi får väl se nästa år om det är jag som kommer stå där och välkomna I-nollan med öppna armar. Jag har redan fått halva I att förstå att jag är nästa fadderigeneral, men det är ju ingen walk in the park, det går åt så jäkla mycket tid och det är inte så säkert att jag vill offra så mycket tid som det krävs. Men det finns ju alltid kommande år att söka till CM på :)

Och nu har jag också bokat en resa till Luleå, så jag får träffa sötnöten. Hade det inte varit för han så hade jag inte kommit upp så snart efter flytten. Jag har ändå bott här en månad när jag kommer och hälsar på, men för den skull längtar jag faktiskt inte hem. Hade varit otroligt skönt om Daniel hade bott här nere faktiskt. När jag pratade med Mats igår sa jag precis det han tyckte om att ha flyttat från Luleå: "Så himla skönt det är att ha flyttat därifrån!" Och det är så sant! Visst är det mycket i skolan, mer än vad jag trodde, vi hade första duggan, typ en halv tenta i onsdags, efter att ha räknat matte i endast två veckor (!). Galenskaper, men det får vi ta :)

Nu ska jag vara duktig och tvätta, sen kanske det blir att se lite film med några från klassen. Annars ska jag sooova! Har fått alldeles för lite sömn i två och en halv veckor nu..Men det har varit (och jag citerar mig själv nu):

"The best fucking time of my life!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela