Malin

Carpe Diem!

Det är inte ofta jag ger upp..

Publicerad 2010-03-27 13:41:00 i Allt & inget

..men idag får det vara nog med digitalteknik för min del. Jag har pluggat jättebra varje dag förutom måndagen och idag blev det pannkaka av alltihop när jag skulle börja räkna på gamla tentor så det är bara att se sig besegrad för stunden. Jag lärde mig i alla fall en ny grej som jag inte kunde sen innan!

Jag ska ge en bättre uppdatering av las Fallas hade jag tänk, dock finns det inte så mycket att säga som jag hade trott. Tro det eller ej men jag blev faktiskt magsjuk när den viktigaste dagen kom och det var länge sen jag var så pass dålig som jag var den dagen...men vi svenskar (och framförallt vi norrlänningar skulle jag nästan vilja säga) är väldigt tåliga så dagen efter så var jag på mina stapplande ben och firade ända tills klockan sex på morgonen. Bra jobbat där eller vadå?!

Ikväll blir det att ta igen det jag har missat. Jag och Jaime ska bjuda ett otroligt trevligt par på middag och jag ska bjuda på kladdkaka! Det går alltid hem och jag vet att mannen i det där förhållandet gillar denna svenska delikatess väldigt mycket, precis som de andra spanjorerna som har smakat på kakan i Linköping.

Nu ska jag skriva ut lite saker och sen blir det promenad hem i solen UTAN jacka! Som jag har saknat värmen!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela