Malin

Carpe Diem!

Save me from myself

Publicerad 2008-05-02 02:08:28 i Allt & inget


igår hade vi en pakt, jag och Emma; det var all-in som gällde. Och all-in blev det också. Med råge. För att på bästa sätt sammanfatta hur äckligt fulla vi blev kan jag bara citera Stennert:
"Jag har aldrig hört så mycket oljud komma från så små människor"

Jag hade lätt kunnat dra ut ikväll igen och shakat ass på dansgolvet, trots att jag imorse vaknade med världens värsta huvudvärk som endast inträffar två gånger per år efter årets fylla. Den inkluderar även lätt illamående och självmordbenägenhet. Den kännetecknas också av att den blir värre och värre tills den försvinner framåt kvällskvisten.

Men imorgon är det dags för mig att ta tag i mitt liv. Jag har ett seriöst pluggande som jag har skjutit upp nu ett tag. Sen är jag i stort behov av att tvätta med tanke på att jag har fått använda klädesplagg som jag hittat längst in i garderoben och inte använt sen 90-talet..ungefär.

   
  

Guld.



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-02 21:41:06

Alltså vi röjer så bra!! Vi är så jävla roliga (och coola) hahaha :)

Postat av: Carro

Publicerad 2008-05-05 00:00:01

Vilken fantastisk bild du lagt upp! Visar verkligen min skönhet från den bästa sidan!! :p haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela