Malin

Carpe Diem!

Nyaste nytt

Publicerad 2008-06-30 11:36:03 i Allt & inget

Ny dag, nya möjligheter! Ja den som tänkte så! För mig är det ännu en dag med jobb som väntar. Har sett över mitt schema och jobbar inte alls sjuttiofem procent som var utlovat, utan jag jobbar mer. Får väl se hur tungt det kommer kännas eftersom att jag jobbar långa och många pass på en vecka. Men jaja, hoppas pengarna gör det värt iaf.

Idag är det endast åtta dagar tills han med stort h kommer hit. Att vi inte har träffats på så lång tid är konstigt, vi träffas ju annars varje dag, varje timme och minut om vi så skulle vilja. Att se han för första gången efter det här kommer kännas lite.. (som Stickie skulle säga:) ..Märkligt!

Språkade med miss Rostu igår. Mycket trrrevligt! Det känns verkligen som att jag nu under sommaren bara väntar på att återgå till det "riktiga livet" i Linköping. Konstigt konstigt...har iaf haft det hur trevligt som helst här hittills, blev ännu trevligare när det onda i halsen släppte. (Tack tack tack!) Så tummen upp för det!




Nu är det dags att vattna katten.

Kommentarer

Postat av: Rostu

Publicerad 2008-06-30 18:08:26

Det var väldigt trrevligt att prata med dig malleballe, fantastiskt utmärkt! Och jag håller med, man bara väntar på att få komma tillbaka, även om man har det bra hemhemma. Det kommer bli så kul att träffa dig igen!!! :)



PS Stickie in our hearts <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela