Malin

Carpe Diem!

Glädje

Publicerad 2008-04-13 12:21:07 i Allt & inget


Såg att du loggade in på msn för bara en liten stund sen och kollade på ditt personliga meddelande: (L)Sofia(L) och mitt ansikte sprack upp i ett leende. Ord kan verkligen inte beskriva hur glad jag är att du är kär igen, att känslorna är där. Det var verkligen det bästa som kunde hända då jag tycker att du förtjänar det så oerhört mycket. Kan heller inte beskriva hur skönt det känns att när som helst kunna ringa dig och snacka skit, det känns så himla naturligt att vara kompisar, vilket jag aldrig tidigare trodde att vi skulle kunna vara om det tog slut.

Önskar dig verkligen all lycka :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-04-13 16:07:42

Vi ses på torsdag :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-04-15 09:56:24

Ääääääntligen fick man en uppdatering av vad som händer i ditt liv!! Nästan så man blir orolig och måste åka och kolla till dig!!

Nu hoppas jag att du åker till Luleå i sommar så vi kan ses, för det var faktiskt sjuuuukt längesen vi pratade. Iaf skönt att höra att du är lycklig och att det är full fart! Ha det gött!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela