Malin

Carpe Diem!

Bilder tack!

Publicerad 2007-10-19 13:07:46 i Allt & inget

Nu måste jag verkligen ta tag i den den där digitalkameran. Den har legat oanvänd i en månad nu, det gäller att få iväg den till OnOff..men jag tror jag ska ta med den på måndag när jag åker upp och höra ifall de har skickat iväg kvittot till Linköping eller inte. Eventuellt lämnar jag in den där så får mamma eller pappa ta med den ner hit när de kommer och hälsar på.

Här har ni iaf en bild på de fränaste under Nolle-p. CM i allra högsta pris, fasen vad ni gjorde Nolle-p roligt ;)

image17

Nu ska jag tömma torktumlarn, sen blir det att brassa in till sctan, för vissa har ju inga fler tentooor ;)

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-10-21 09:02:03

Åh vad gött å inte ha nå fler tentor... min tenta P är precis på väg att inledas och jag har panik! Ägnat för mkt tid att gå på stan och för lite tid till att plugga... att jag ALDRIG lär mig :P

Hoppas du har det trevligt uppe i norr, hälsa till allt! Jag har hemlängtan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela