Malin

Carpe Diem!

4 is the magic number

Publicerad 2007-10-31 21:54:16 i Allt & inget


Yes! Jag klarade datortentamen i ekonomin! Och inte bara det, jag fick tom en fyra, fasen vilken bonus! ;)  Idag har jag varit sjuukt duktig också. ligger i fas när det gäller envariabelanalysen OCH jag gick på mattementor i algebran, var såå nära att gå hem för jag har varit så otroligt trött idag, sovit kanske en timme effektiv tid (men det var det värt) så det hade inte varit mer än rätt. Men jag gick dit, och det var mycket bra gjort av mig. Fick sova mellan fem och åtta ungefär, sen ringde pappa, så då tänkte jag att det var dags för middag. Ris, tonfisk i curry och broccoli..mycket gott!

Kravall imorgon, än en gång. Ska bli kuul, alltid kul med klassen. Idag på mentorstiden var ju ett tillfälle. Jag, Micke, Anders och Magnus försökte reda ut ett och annat. Vet inte om det gick så jättebra, men otroligt kul var det då, haha :p

Nu ska jag surra lite på msn, as usual, och sen blir det sängen! :D
Still going strong, still happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela