Malin

Carpe Diem!

Jag lever för att dansa och dansar för att leva.

Publicerad 2007-11-24 22:20:14 i Allt & inget


Idag var jag med på första uppvisningen med Dekkadans. Det var en examenssittning, dvs studenter som redan tagit sin examen var där med sina familjer, var en riktigt fin sittning. De var lite svårflörtade, men fy fan vad bra det gick och gud vad kul det var! Jag älskar att stå på scen och underhålla publiken. Och det som är grejen med oss är att vi inte bara dansar på scenen och visar upp koreografier, utan det är lite teater också, och det är det som är så himla kul! Jag förstår inte för jag var inte nervös heller, jag brukar vara jättenervös. När jag stod där på scenen gav jag verkligen gärnet. En lycka sprider sig i hela mig när jag får dansa på scen.

Ovärdeligt.

Kommentarer

Postat av: juliamånsson.

Publicerad 2007-11-26 18:57:06

jag älskar rubriken du har :) den säger allt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela