Malin

Carpe Diem!

Vad hände med att "bara" umgås?

Publicerad 2007-07-09 11:22:21 i Allt & inget


Tillbaka till verkligheten.
Första dagen på jobbet efter två veckors ledighet..känns helt okej faktiskt. Men jag måste erkänna att jag är uttråkad, annars skulle jag nog inte sitta här och knappra just nu ;) Pratade just med vår chef här och hon sa att det är bara att jag ringer om jag vill jobba extra under lov och sommaren. Hon kunde inte lova något men ändå..woho! Gött å veta :D


Finns inte mycket jag saknar just nu förutom en sak. Visst har det varit kul efter man fick börja gå på krogen, MEN, nu känner jag mig lite less, eller inte less, men allt festande gör att vi missar så mycket annat. Inte för att jag har något emot de som festar, missförstå mig inte. Men jag saknar att bara umgås. Förut umgicks vi, när vi i dessa dagar istället bara festar loss. Jag är ingen nykterist, låångt ifrån, men jag saknar ändå alla dessa middagar vi har haft, med kladdkaka som efterrätt och bara regelrätt nyktert skitsnack. Som sagt, jag lever för mat! Nämen, lite allvar här:
Vad är det för fel med att  "bara" umgås?



Sug på den smällkaramellen!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2007-07-10 21:34:34

Graaaaaaaaattis Malin, du är BÄST!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela