Malin

Carpe Diem!

Imorgon börjar allt

Publicerad 2007-08-13 22:48:01 i Allt & inget


Ja, imorgon smäller det på riktigt. Upprop 9.45 på Borggården. Är inte ett dugg nervös, var på tjejfika ikväll och fick träffa alla tjejer. Två av de bodde i Ryd så vi följdes åt hem, Kajsa och Emma tror (med betoning på tror) jag dem hette. Trevliga! Såå annars då..spänd? ängslig? förväntansfull? Själv skulle jag säga att jag känner mig otroligt stabil. Det känns oerhört skönt att jag äntligen har lärt mig att ta saker lite lättare än vad jag tidigare har gjort, när jag gick i skolan. Det märks varje år att man på något plan lyckas lite bättre än tidigare. Känns skönt. Har koll på läget liksom.

Det kommer bli två hektiska veckor nu under Nolle-P, men desto roligare. Det känns som att jag har bott här nere ett tag, definitivt mer än fem dagar, så nu känner jag mig mer än redo för studentlivet!

Just bring it on.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-08-14 10:42:50

Kör hårt Malin, det kommer gå finfint för dig, det är jag helt övertygad om!

Postat av: Olov

Publicerad 2007-08-14 14:52:08

det är Ledarskap som tucktat dig, you go girl:p =) haha

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-08-16 09:38:44

Maaaalin.. hur går det??? Vill ju höra hur första dagarna i skolan vart =) Nolle P är bäst!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

22 år, kommer från Luleå, flyttade till Linköping när jag var 19 för att plugga till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi under fem år. Under mitt tredje år på universitetet tog jag mitt pick och pack till Valencia. Det är där jag befinner mig nu. Med min spanjor som jag träffade när han åkte till Linköping under min första hösttermin, flyttade in i min korridor och som jag efter en mycket kort tid blev alldeles tokkär i. Passion och dans är något som liksom bara hör ihop. Lika mycket som alla vet att ett och ett blir två så är dans min passion i livet, och har alltid varit. Resten får ni fylla i själva genom att läsa min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela